6.10.09

Unes passes virtuals per la cartoixa

Avui, festa de St Bru, fundador dels cartoixans, us convido a conèixer una mica més aquest orde monàstic.

El juliol del 2007, vaig tenir ocasió de visitar el Museu de la Grande Chartreuse (a França) i visitar per fora la Gran Cartoixa -casa mare de l'orde-. L'entorn és idíl·lic (potser molts haureu vist la pel·lícula del Gran Silenci i ja sabeu de què parlo). Jo, més modestament, vaig gravar el meu vídeo domèstic que està penjat al Youtube i que ja ha tingut més de 4000 visites! Espero que us agradi!

Per últim, i per resoldre tots els interrogants hi ha una pàgina molt interessant i que és la pàgina oficial dels cartoixans: http://www.chartreux.org/. (també en castellà) i amb un enllaç a la Cartoixa de Santa Maria de Montalegre. Val la pena!


2 comentaris:

Silveri Garrell ha dit...

Veig que t'has decidit a permetre comentaris. La Cartoixa ja me la coneixo molt, especialment la de Montalegre en Tiana Barcelona, he passat uns anys allí de la qual guardo molt bon record. Salutacions.

Montserrat Unterlöhner ha dit...

Hola Silveri!
No es que ara m'hagi decidit a permetre comentaris, és que no sé com m'havia desaparegut l'opció i no hi havia manera que reaparegués! Fins i tot estava pensant en tancar el bloc i fer-ne un de nou! Per sort, després de remenar-ho tot i, fins i tot, copiar codis HTML que he trobat per internet, no sé encara com ho he fet, però s'ha solucionat!
En tot cas, m'alegro molt que pugueu deixar les vostres impressions! Sempre és bonic veure que hi ha qui s'ho llegeix de tant en tant!